- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
je podle mne krokem spravnym smerem. Pokud se ukaze, ze studenti "elitnich gymnazii" proste maji lepsi vysledky, nez "prumky" a ti zase lepsi, nez "ucnaku", a na zaklade techto vysledku budou prijimat i VS (pripadne i firmy), konecne bude fungovat trzni princip i ve skolstvi.
Zadne zlate deti s cestickou umetenou tatinkovymi penezi (diky otcove sponzoringu skoly si mileho Honzika nikdo nedovoli obtezovat s povinnostmi, nebo dokonce spatnymi znamkami), protoze vysledek statni maturity proste ukaze, co Honzik ty roky ve skolstvi delal nebo nedelal...
Většina diskusí o stavu našeho školství, ať základního, středního či univerzitního, vychází z chybného předpokladu, že současná situace je jakýmsi omylem a jen někdo na ministerstvu nedostatečně planuje, zpracovává koncepce apod. Vychází z toho, že politikům JDE o vzdělanost národa a jen nedopatřením se nevede. Chyba! Politici jsou ti poslední, kdo by chtěli mít poddané chytré a vzdělané. Vždyť ovládat hloupou masu bez rozhledu je mnohem, mnohem snazsí. Současné výsledky nejsou omylem ale záměrem. Nebo tomu alespoň vše nasvědčuje.
No konečně někdo, kdo si myslí co já. Žádnej systém nemá zájem mít vzdělanej lid. Potřebuje si vychovat elitu a zbytek nechť tvoří masa idiotu, co budou chodit do vyliž-si-nema, dělat kupní sílu a nechat si manipulovat a přitom si ve svý ubohosti myslet, jak jsou hrozně svobodní.
Co se dá dělat. Škola dostává peníze za žáka což jí staví do obtížné situace. Musí se totiž chovat ekonomicky a brát vše co jde.
Z článku jsem si přečetl jen nadpis. Co ale nechápu, že všichni hodnotí výsledky generálky maturit, kterou psali žáci na začátku čtvrťáku. Na začátku čtvrťáku by asi pohořela většina, koho by asi motivovalo se na to zodpovědně připravovat, navíc když ještě čtvrtina látky není ani probraná
chcete říct, že ve čtvrtém ročníku střední školy se probírá látka základní školy, která byla v testu "matematiky" a ve které 48% oněch "čtvrťáků" neuspělo?
To by pak mnohé vysvětlovalo.
aby náhodou nepřišly do kontaktu s realitou.
z vody vařenými, zeptejte se na to dětí a učitelů, kterých se to, na rozdíl od zbytku národa brouků pytlíků, týká. Mají to z první ruky a nejsou to žádní baroví povaleči ani slabomyslní flákači (studenti), a neschopný odpad společnosti (učitelé) .
No hele ty názore.Hlavně se ptej rodičů.ti si vydupali to, jak to teď ve školách vypadá.Od ZŠ počínaje a hlavně na středních školách pokračuje.Nároky na minimu, totální nezájem rodičů a dětí jakbysmet.
je imho trochu jinde, než píšete. Studenti nezvládli maturitu především proto, že se na ni nepřipravili. Část z nich kazila záměrně a doufá, že tím dosáhne snížení požadavků. Takovou vychcanost lze i chápat, v žádném případě by ale neměla mít kýžený efekt. Co mi ale přijde smutné, je, že v sobě tolik studentů nemá tu hrdost, že to zvládne, protože to zvládnout chce, protože by to pro ně byla otázka prestiže. Domnívám se, že to vyplývá z faktu, že se jedná o slabé ročníky, které se nemusely příliš snažit, aby se na střední školu vůbec dostali - měli to jednoduché a myslí si, že mají právo to mít jednoduché vždy a ve všem.
Clovece to ze ze zkusebni maturity dokazete vyvozovat vsechno to o cem pisete take o necem svedci.
studenti gymnázií mají např. v matematice lepší výsledky, než studenti odborných škol. Na gymnáziu je matematika jeden z hlavních předmětů. Na odborné škole je jen jakási nadstavba k odborným předmětům. To už vůbec nemluvím o tom, že na gymnáziu je hodin matematiky mnohem více než na odborné škole! Na gymnáziu totiž nemají ty odborné předměty a proto umí matematiku, ale i další předměty lépe než na škole odborné. Je to logické a správné. Netuším proto, proč musí studenti středních odborných škol dělat stejnou tzv. "státní maturitu", jako na gymnáziu.
Jinak ty vaše nářky, jak jsou dnešní děti na nic a jak vy jste byli v jejich letech báječní jsou k smíchu a ukazují jen vaši ubohost!
Ale jakási srovnácací minimální úroveň pro maturitu by být měla