Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZS

Doa

19. 5. 2011 19:47
Pěkné

Moc pěkné! Dávám karmu. :)

0 0
možnosti
V

vit.hassan@seznam.cz

18. 5. 2011 13:39
Díky

Pane Šulo, díky, že jste šel včera proti proudu a jako jeden z mála se v diskusi paní Gotterové postavil.R^

Má reakce na úrovni na její manipulativní článek mi dnes vyjde.

S pozdravem.                                                                             Vít Hassan

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

18. 5. 2011 11:13
Pane Šulo,

Absolutně jste znevážil příběh paní Anny Flachové a navíc jste jím nevyvrátil nic z mého článku, neboť v něm kritizuji pana Hassana za to, že opovrhuje a odsuzuje lidi za jejich jednání v době války či komunismu, aniž by znal jejich příběhy. Váš blog je jeden z mála, který dnes připomíná hrůzy holokaustu a jako takový má své důležité místo na IDnes - o tom jsem pevně přesvědčena, o to více mne mrzí Váš nesmyslný útok na moji osobu, aniž byste pochopil moje myšlenky. Vaše blogy budu číst dál, ale do diskuzí už se s Vámi raději pouštět nebudu.Nicméně přeji Vám hodně štěstíR^ Jitka Gotterová

0 0
možnosti

lubossula

18. 5. 2011 14:57
Re: Pane Šulo,

toto jste napsala: "Opravdu pan Hassan nechápe, že je zcela přirozené, má-li člověk,

povětšinou opakovaně, špatnou zkušenost s tímto etnikem, že nebude toto

etnikum vychvalovat, ale bude vycházet právě ze svých zkušeností?", toto rekla pani Flachova ""Normálně jsme si s nimi hráli", říká dnes pani Flachová - Hanusová,

"vždyť ty děti přece za nic nemohly, ony nás do koncentráků nevodily.

Necítila jsem k nim žádnou nenávist"....A ted posudte vase zkusenosti a jei, vase vychodiska a jeji, a vas resume a jeji. O nicem jinem clanek v zasade neni.... Vic k tomu nemam co bych dodal.  A jelikoz pani Flachovou znam, jsem si jisty, ze by mela opacny nazor nez vy. Ze jsem neznevazil jeji pribeh, ani vas clanek. Jen jsem nabidl srovnani jejich vychodisek a vasich. A stala by na me strane, o tom ani v nejmensim nepochybujte. Nepochybujte ani o tom, ze by byla rada, ze jsem tento clanek napsal... 

0 0
možnosti
TK

koutlosh

18. 5. 2011 8:19
Hezké, určitě na karmu,

nebýt posledních dvou vět, které to posouvají úplně jinam. Mimo mísu. Otočeno je vysoce morální poselství k znevážení jiného blogera, navíc bez zjevné souvislosti. Má jít o reakci na poslední článek paní Gotterové? Ten mi přijde relevantní. I pokud ne, je značně nevhodné použít tento kus životního osudu a poselství těžce zkoušeného člověka tím, že pod něj přilepíte jméno jiného člověka řeknete, "tak co?" Rv antikarma

0 0
možnosti
V1

vver440 1@klikni.cz

18. 5. 2011 0:12
a ještě jedna věc

byl jste pane šulo na vojně? pakliže ne, tak tím by se dala vysvětlit Vaše omezenost a stupidita..já osobně sem měl-coby základák-prosilbyc h neplést si s mladíky-střílet do lidí.tady máš ten samet

0 0
možnosti

lubossula

18. 5. 2011 7:24
Re: a ještě jedna věc

kdyz si plete vojenskou sluzbu s mysliveckym spolkem, zvazte a nechte prozkoumat sve dusevni zdravi

0 0
možnosti
U-UV

Urb - Uničtoženie vraga

18. 5. 2011 0:11
Ten závěr Vašeho článku nutí k zamyšlení

Myslím, že kladná odpověď je správná a zcela vystihuje ducha Vašeho článku. Nemýlil jste se. Je to slint. Bravo....

0 0
možnosti
V1

vver440 1@klikni.cz

18. 5. 2011 0:06
pane šulo, možnáže Vás naštvu

ale koho to dneska zajímá? můj děda přežil sk díky osvobození. a já, coby vnuk si zahajluju. divná je realita života, co?

0 0
možnosti

lubossula

18. 5. 2011 7:23
Re: pane šulo, možnáže Vás naštvu

to si musite srovnat sam se sebou. Mne do toho neplette. Ze neni cim se chlubit prokazuje i to, ze se k tomu hrde hlasite jen pod anonymni prezdivkou.

0 0
možnosti
SHX

sir Humprey XV.

17. 5. 2011 23:55
nová fotka - dobrý. Ještě bych se na vašem místě

nechal přejmenovat

0 0
možnosti
SS

Sergeant survived

17. 5. 2011 18:55
Jak jsem tak četl tento článek,

začal jsem vážně uvažovat o tom, že dám karmu. Byl byste první, pane Šulo.

Vy jste však ten úžasný příběh zneužil k útoku na jiného blogeraRv

0 0
možnosti
MR

iluminat

17. 5. 2011 19:48
Re: Jak jsem tak četl tento článek,

R^PRESNE TAK

0 0
možnosti
MP

martin pinc

17. 5. 2011 13:32
Je to hlavně zásluha Přemysla Pittra,

že vedl děti (české, židovské i německé) k vzájemnému odpuštění a smíření. Přemysla Pittra velmi nenáviděli komunisté, protože uměl dětem vštěpovat pozitivní křestanské hodnoty, místo komunistické výchovy k (nejen) třídní nenávisti. Však se mu také brzy pomstili, jakmile se dostali k moci. Ukradli mu Milíčův dům, který zbudoval pro chudé děti z Žižkova a chtěli ho zavřít a nechat zahynout v jáchymovských uranových dolech. Zázrakem jim unikl. (Pěkně o něm píše P. Kohn - také jeden z "Pittrových dětí" - v knize "Můj život nepatří mně").

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2243x
Možná samorost. Možná snílek. Život stavím nad ideologie.