Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
X

xena123

17. 5. 2011 13:17
kdo nechce konat dobro, nemá právo být člověkem

Problém je minimálně v tom, že si různí lidé představují to dobro různě

0 0
možnosti
BM

BořekŠikula

17. 5. 2011 22:39
Re: kdo nechce konat dobro, nemá právo být člověkem

To je problém dnes pro postmodernisty, kdy je relativní všechno, ale zcela jistě ne pro Pittera. Miluj svého bližního, jako sebe.

0 0
možnosti
JG

Jiittkkaa

17. 5. 2011 12:22
Pane Šulo,

Vaší poznámce nerozumím. Přesto, že mám opakovaně velmi špatné zkušenosti s Cikány, několika z nich jsem dala práci a příležitost začlenit se do společnosti - někteří té příležitosti dokázali využít. Nemlčím však o svých zážitcích s cikány, stejně, jako paní Anna nemlčí o svých zážitcích s fašisty - takže, kde je problém? Toto byl velmi trapný, zvláště od učitele, příměr k pseudohumanismu. Nepodsouvejte mi, prosím, co jsem neučinila či neřekla a přestaňte ze mne dělat zastánce či obhájce fašismu, je to ubohé a středoškolského profesora velmi nedůstojné. 8-opřeji hezký den Jitka Gotterová

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2243x
Možná samorost. Možná snílek. Život stavím nad ideologie.