Diskuse

Lež, manipulace či omyl?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Můžete mně sdělit, jak se vypočítává důchod těm, co nikdy  nepracovali ?

0 0
možnosti

Ten článek paní učitelky jsem četl. Úhledně napsaný  s patřičnou dávkou sebeovládání.Paní učitelka má jistě pořádek v kabelce i šatníku, jako učitelka psaní

bude jistě dokonalá. Ale učitel by měl mít rozhled. Paní učitelka vše velmi zjednodušuje,

článek je povrchní.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Foto

Zapomněl jste uvést, jak to s tím vypočítáním je doopravdy, takže jak chcete dokázat , že je to hoax?

A rozdíl mezi omylem a lží? Klasika, já nelhal, já se spletl.

Vy nemáte rád Lhoťana? Proč?

0 0
možnosti

P48e45t89r 71N46ě88m77e58c

15. 4. 2014 10:42

Dostane "minimalni" duchod.

1 0
možnosti

Upozornit na to, že něco je hoaxem, je jistě správné. Co však již správné není, je když někomu přisoudíte zlý úmysl, aniž byste vědět, zda jej dotyčný(á) - zde paní Svobodová - skutečně má. Plus navíc: zbylé informace v článku jsou snad také hoax?

Lží je něco pouze tehdy, když dotyčný záměrně říká nepravdu ve vztahu k tomu, o čem je přesvědčen, že pravda je.

1 0
možnosti
Foto

,,O blogerech si již tolik iluzí nedělám."R^

0 0
možnosti
Foto

Všimlo si určitě více lidí :)

5 0
možnosti

Co je to hoax ? To slovo neznám . :-(

Vy děláte důchody? Mohl byste se splést při vypočitávání toho mého ?

/v můj prospěch, myslím pochopitelně/ První důchod bychom pak mohli propít.

:-P

1 0
možnosti

"Mám o čtenářích blogů na idnes.cz poměrně vysoké mínění. O blogerech si již tolik iluzí nedělám." No jo, co ale když čtenář i bloger jednou jsou?;-D

2 0
možnosti