Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Podnikatel žádné DPH ze svého neplatí, jen přeposílá to co zaplatí koncový zákazník, tak si nestěžujte!!

0 1
možnosti

Jako osvč s jedním zaměstnancem mám peníze pouze a jenom od koncových zákazníků. Pokud tedy já neplatím dph, zároveň tedy můj zaměstnanec neplatí žádné daně - oba jen přeposíláme peníze koncových zákazníků.

1 0
možnosti

Autore, jsi tak trochu mimo mísu. Já, ač velký odpůrce ČSSD, musím dát s. Mládkovi částečně!! za pravdu. Mládek kritizoval a zcela oprávněně-neoprávněně OSVČ (nikoliv tebou popisovanou vychcandírku)  za nízké odvody na tzv. sociální a zdravotní pojištění. V tomto měl pravdu, OSVČ obecně platěj v tomto směru do systému málo. Že jsou paraziti, však pravdou neměl, protože tenhle parazitizmus je zakotven v zákoně, který ve své podstatě je v této oblasti v rozporu s Ústavou, ale nevadí to levici ani pravici natož Ústavnímu (politickému) soudu;-D.  Tedy ti praví paraziti na sociálním systému, vzhledem k jejich mimořádné ochraně, se nesmí  jmenovat. Z tohoto důvodu je možné raději vyvolat střet nás námezdních "dělníků" s vámi živnostníky, resp. OSVČ.  Vždyť   na nás obou závisí pouze ekonomika tohoto státu.;-D

0 0
možnosti

Kdyby jste to četl pořádně a zapojil do uvažování mozek, tak by jste ten článek pochopil.

0 0
možnosti

pane Šulo

a co kdybyste se pochlubil, jaké zálohy na sociální a zdravotní pojištění letos platíte. A kolik činí Váš průměrný příjem živnostníka? A kolik jste loni zaplatil daň z příjmu? Až se pochlubíte, zkontrolujte si, kolik platí zaměstnanec, pokud bere průměrný plat 24.061,- Kč.

Já sám jsem také OSVČ, ale narozdíl od Vás si rozdíl mezi tím, co platím já jako živnostník, a co platí zaměstnanec ze své mzdy, uvědomuji. Proto chápu, co myslel Mládek tím parazitováním na sociálním a zdravotním systému. Vy to evidentně nechápete vůbec. Až to pochopíte, pochopíte i to, proč je výhodné zaměstnat lidi formou Švarc-systému. Švarc systém je totiž založen právě na tom, že OSVČ platí na odvodech a daních méně, než klasický zaměstnanec.

3 1
možnosti

No pokud chcete srovnat osvč a zaměstnance - aby platili stejně, tak ale stejná nemocenská, stejně žádný nárok na dovolenou , stejně žádný nárok na odstupné při propuštění jako není nárok na odstupné při ukončení živnosti atd. Já jako osvč jsem byl za 20 let u doktora asi 2x a na nemocenské ani jednou. Můj zaměstnanec je u doktora skoro víc než v práci - naštěstí tam chodí mimo pracovní dobu

2 0
možnosti

Člověče, vždyť Vy píšete skoro jako p.Matějka:-)

0 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS