Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
O-MD

Ondatroň - mozek diskuzí

19. 10. 2011 17:01
příteli, nejvěrnější, Šulibrku,

vo cikánech se bavit nebudu, ale kolik si myslíš, že v takovém supermarketu pracuje čechů - myslím zhruba. PS: na fotce ti to opět moc slušíR^

2 0
možnosti
PS

WetSinglet

19. 10. 2011 17:08
Re: příteli, nejvěrnější, Šulibrku,

sakra....tohle mi nedošlo...a já už dala karmu....i když se mi vůbec nelíbí, když píše, že krade každý...například já nekradu...a svůj soukromý mobil používám ke služebním účelům a nenechávám si to proplácet...už léta...asi jsem tedy pitomec....dá e nějak karma vzít zpátky??:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2243x
Možná samorost. Možná snílek. Život stavím nad ideologie.