Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AR

Finrod Felagund

13. 4. 2011 19:28
I kdyby

pan Matějka nebyl přímo obdivovatel nacismu kvůli výše uvedenému, rozhodně se dá označit za obdivovatele totalitního zřízení jako takového kvůli tomu, jak explicitně podporoval Kaddáfího. Holt má tenhle pán rád tvrdou ruku na čele státu. Pak ale nezbývá, než mu doporučit odjezd do nějakého podobného "ráje", například do KLDR.

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

13. 4. 2011 19:32
Re: I kdyby

někdo chce aby svět ovládl islám, někdo chce aby svět ovládl komunismus a někdo chce aby svět ovládla demokracie.

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

13. 4. 2011 19:19
no islamisté hlavně vstupují do naší společnosti

díky naší bezbřehé humanitě, kdy poskytujeme každému azyl.

0 0
možnosti

Mablung

13. 4. 2011 19:14
ehm

1) Mnoho zvířat je velice solidárních se svým druhem/stádem. Dopňte si biologické vzdělání s zkuste pochopit že člověk je jen zvíře

2) Podobné přeskoky jsou hloupé a zbytečné. Matějku rád nemám, ale podsouvat mu náchylnost nacistitické ideologii je hodně hloupé. Jednak proto že individualismus a vyvražďování slabých lze srovnat stejně dobře jako bouchací kuličku s atomovkou, jednak proto že náckové byli levičáci, zatímco Matějka se prohlašuje za pravičáka.

3) Křesťanské a judaistické kořeny. Islám má křesťanské a judaistické kořeny. Hodně hluboké. Co se týče té Vaší křesťanské a judaistické morálky a mravního systému který se nám tu po stovky let vytvářel, zeptejte se indiánů v Jižní Americe kdo je tam vyvražďoval. Zeptejte se pamětníků kdo žehnal nacistickým zbraním. Problém diskuze o křesťanské morálce je v tom, že se hodně blbě definuje. Odpůrci vytáhnou výše zmíněné příklady, obhájci si najdou zase to dobré. Já bych jí raději nechal spát ...

0 0
možnosti
L

luk.p

13. 4. 2011 19:24
Re: ehm

Ano křesťanská morálka se špatně definuje a dodal bych že život se stal za ty stovky let celosvětově dynamický a v řešení přístupu k mnoha problémům se na něj nelze vždy zcela odvolávat, ale řešit ty problémy lidsky a s rozumem. Mám také pocit že jisté skupiny lidí si pomoc vynucují pod záštitou (pseudo)humanismu, ale ne proto, že by oni sami byli humánní, ale přesně naopak. A opakuji nemocný člověk na takovou pomoc právo má, ale spousta kteří ji nepotřebují si ji vynucují,

0 0
možnosti
L

luk.p

13. 4. 2011 19:11
Nemáte pravdu a manipulujete se slovy

Pane Šulo, myslíte to co jste napsal opravdu vážně? Srovnání s nacisty je zcela mimo mísu, ve vašem článku zcela vykonstruovaně manipulujete s útržky pana Matějky, jehož úvahy, které nekomentujete ale překrucujete, jsou při pohledu na dnešní svět velmi opodstatněné. Pomoci je ctnost, nikoliv povinnost. Neříkejte mi, že se na tomhle neshodneme. A to komu pomáhat, do jaké míry a za jakých podmínek je věcí pocitu, nikdy ne povinnosti. To kde pomůžu a kde už ne, to je velmi těžká otázka. Ale nikdo po mě, či komukoliv jiném nemůže chtít, aby pomáhal všem až by ho to zhubilo. Obecně řečeno rád pomůžu, když vidím, že to ten člověk potřebuje a nemůže si pomoct sám.Jinými slovy pomáhat někomu, kdo pomoc nepotřebuje (a eventuelně ji zneužije), to je přece pitomost a ne humanismus.

0 0
možnosti
L

luk.p

13. 4. 2011 19:14
Re: Nemáte pravdu a manipulujete se slovy

 Píšete "Neumí se však postavit za křesťanské a judaistické hodnoty, které jsou

společnosti v Evropě hodnotami tradičními. Tyto hodnoty pošlápávají. Tím

ve skutečnosti škodí více, než islamisté. Tvrzení ve k terém na sebe nenavazuje příčina a důsledek. Spíše by pomohl zdravý rozum, než do všeho zatahovat náboženství. Ano jsme křesťanská společnost, ale ne pitomá společnost (snad).

0 0
možnosti

lubossula

13. 4. 2011 19:07
vážení diskutující,

děkuji vám za účast v diskusi, nicméně na vás dnes nemám ani trošku času. Jen chci říct, že jsem tak trošku počítal, že článek bude na titulce, napadlo mne to v souvislosti s tím, že tam admini někdy dávají články, který jsou rozdílnými pohledy na stejné téma. Proto mne trošku překvapilo, že tam není i článek pana Matějky. Nicméně odkaz na jeho text je v mém článku, takže každý může konfrontovat jak je mu libo. Nicméně mám prosbu k těm, kteří článek pana Matějky kvitovali a ocenili karmou. V článku jsem vyslovi otázku a ani jeden z vás se k ní doposud nevyjádřil. Příznám se, že mne nezajímají vaše hodnocení ve smyslu, že jsem hňup nebo tak;-D;-D. Ale naprosto vážně mne zajímají vaše odpovědi na tuto otázku

0 0
možnosti

lubossula

13. 4. 2011 19:07
Re: vážení diskutující,

" Jen bych se chtěl těch dotyčných, které text natolik zaujal, že své

nadšení vyjádřili jedním kliknutím, zda jsi přitom byli vědomi toho, že i

oni mohou být během několika minut nevyléčitelně nemocní, že i oni

mohou být během několika okamžiků mezi těmi "slabými", že to stejné se

týká jejich manželek, manželů, rodičů a v neposlední řadě jejich dětí." .. Za upřímné odpovědi děkuji....

0 0
možnosti
SS

Sergeant survived

13. 4. 2011 18:56
No tohle,

zkrátit a upravit něčí výrok, aby mohl být překroucen a využit ve vlastní prospěchRv

Naštěstí jste uvedl odkaz na celý článek pana Matějky. S mnohým v jeho článku nesouhlasím, ale Vaše úporná snaha dělat nacisty z lidí, se kterými si nerozumíte, je přinejmenším trapná.

0 0
možnosti
VK

vit.kucik

13. 4. 2011 18:55
Málokdy čtu článek, se kterým se mohu zcela a bezvýhrad...

...ztotožnit. Toto je jeden z nich, zformuloval jste to lépe, než bych byl sám schopen. S údivem také kvituji, že redakce se pochlapila a dala jej na titulku...

Nejobludnější na tom Matějkově článku bylo, že jakoby si snad ani pisatel (natož jeho početní fans) ani neuvědomoval, o čem píše...

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

13. 4. 2011 19:01
Re: Málokdy čtu článek, se kterým se mohu zcela a bezvýhrad...

a vy si zase neuvědomujte rizika zachrańování každého postiženého. možná byste pochopil, kdyby si vaše dítě vzalo nějakého těžce dědičně postiženého člověka a měl byste roztomilá postižená vnoučátka.

0 0
možnosti
G

geo.novotny

13. 4. 2011 18:53
I ty čtenáři můžeš být nepotřebný

Všem uniká, že všechno může být zneužito  -  stejně jako jako to co p.Matějka kritizuje tedy i jím navrhovaný zjednodušovaný systém selekce.

V minulosti se s něčím podobným mnohokráte experimentovalo a VŽDY to dopadlo prabídně. Mnoho logicky znějících argumentů je je však jako prachobyčejné vajíčko - na povrchu esteticky hladká a hezká skořápka .... jenom že při neopatrném zacházení se lehce rozbije a vajíčko nám vše zamatlá. Vůbec si nedokáži představit - KDO by měl nárok a právo, které snad lze pouze přirovnat k nadpřirozenosti, aby určoval - který člověk je potřebný a který přítěží na odpad. A proto je dobré občas se podívat do naší historie, jako to udělal p.Šula a zamyslet se ..........................

G.N.

0 0
možnosti
S

saratom

13. 4. 2011 18:58
Re: I ty čtenáři můžeš být nepotřebný

přesně jste to napsal

0 0
možnosti
RB

satyricon

13. 4. 2011 18:49
antikarma

Lžete, podsouváte a účelově překrucujete.

0 0
možnosti
OFVV

old fashioned Vince VIII.

13. 4. 2011 18:53
Re: antikarma

exactlyR^

0 0
možnosti
PKL

Politicky korektní lež

13. 4. 2011 18:45
co furt máte s těmi křesťansko -judaistickými hodnotami.

Když už do toho musíme motat náboženství, tak snad křes´tansko- antickými

0 0
možnosti
MW

Hegemon

13. 4. 2011 18:48
Re: co furt máte s těmi křesťansko -judaistickými hodnotami.

No zkuste zapřemýšlet, kdo měl za posledních 20 století největší vliv na Evropu ? Bingo, jsou to křesťané (pokud netušíte, tak základní učení je z judaismu), takže Vaše morální cítění je vlastně to co káže křesťanská víra (pokud Vas rodiče a společnost řádně vychovala )

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2243x
Možná samorost. Možná snílek. Život stavím nad ideologie.