Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV-V2

Multikultůra vítězná - verze 2

1. 4. 2011 22:00
ale no tak,

příteli nejvěrnější, šulibrku, přeci se nebudeš takhle rozčilovat.

0 0
možnosti
JK

jaroslav_1

1. 4. 2011 21:58
Až uplyne

několik roků, je možné, že ta holka řekne: "Byla jsem zhnusena, když jsem si uvědomila, jakou hovadinu jsem tenkrát udělala."

0 0
možnosti
SS

Sergeant survived

1. 4. 2011 21:56
Řekl bych,

že nelze z případu jedné blbky vyvozovat nějaké závěry.

Mimochodem, nemyslíte, že dojemné články o zamilovaných esesácích nepřispívají pochopení hrůznosti koncentračních táborů?

0 0
možnosti

lubossula

1. 4. 2011 22:04
Re: Řekl bych,

prominte, ale muzete mi rict, proc mate neustale potrebu mi rikat o cem a jak mam psat o cem ne? Proste se ty pribehy staly, prijde mi ze jsou zajimave a ze by mohly zajimat i ctenare. Tim nesnizuji hruznosti koncentraku, jen informuji treba o individualnim hrdinstvi napriklad Victora Pesteka, ktery pro lasku k zidovske divce dokazal dostat na svobodu jednoho ceskeho vezne a sam pak prijit o zivot, kdyz se podobne chtel pokusit dostat ven i svou milou. Co je na tom spatne?

0 0
možnosti

3lipy

1. 4. 2011 21:48
Moje kamarádka,

0 0
možnosti
BB

Beránek boží

1. 4. 2011 21:48
Mně přijde zvrhlá i turistika po koncentrácích.

Třeba to ta slečna cítila stejně a chtěla té zvrhlosti nasadit korunu.

Jezdit tam a divit se, další den zase třeba na nákupy do Letňan... nebo do Varů...

0 0
možnosti
L

lesicatko

1. 4. 2011 21:47
Beriete to príliš važne

Tato baba blbne, ale možno sa bude o Vás starať v nemocnici, keď Vám bude najhoršie...

Budete aj vtedy " zhnusen" ?

0 0
možnosti
  • Počet článků 409
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2243x
Možná samorost. Možná snílek. Život stavím nad ideologie.