Diskuse

Uvádět u pachatelů jejich národnost, původ či etnickou příslušnost?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Fakt je, že například u takové vzorové situace, kdy jsou jeden, maximálně dva občané napadeni deseti až padesáti spoluobčany a zkopáni do bezvědomí, je uvádění etnické příslušnosti pachatelů opravdu zbytečné.

0 0
možnosti
MP

Když je sčítání, je jich méně. Když jde o dotace, určitě každý z nich je cikán, pardon rom.

3 1
možnosti
Foto

L66u60b33o40š 31H12e46r45o

11. 11. 2013 16:47

Miroslav Petr. Píšete nesmysli,kolik Rómů dostává dotace??? Pořád tady čtu a také slyším jak Ti hrozní Rómové vysávají státní kasu,to je naprostá blbost.Jeden človíček ukradne z poštovní schránky cizí složenku, následně jí rozešle po internetu a je tu hned " všichni Rómové berou socialní dávky přes 30 tisíc. Za 1): Daná matka z  Mostu se stará o několik postižených dětí ale chápu že to nikoho nezajímá,lehčí je osočovat všechny Rómy.Za 2): Nadáváte na Rómy a přitom Rómové jsou na socialním dně,každej kouká jak " když dostanou socialní dávky jak jdou nakupovat ale málo kdo se zajímá že na konci měsíce většina Rómů hladový. Přvážná část Romské populace kteří nemohou získat práci - jelikož je nikdo do práce nechce ( protože kde kdo argumentuje jak Ti hrozní Rómové vysávají státní kasu a také každému ubližují atd.) Dokonce jsem se setkal na střední škole kde postupuji rekvalifikaci jak 14 leté  děti ve škole nahlas hlásají a provolávají hesla typu: volný sestřel cigánu,vyfasujeme sapíky a vyčistíme tu cikánskou špínu,cikáni do plynu. A myslíte že byly dozorovaným učitelem v provolávání hesel zastaveni? Nebyly,učitel se jen usmál a řekl mi" vždyť jsou to jen řeči puberťáku.Já to tak ale nevidím.Jsem Čech -a jsem i míšenec ale já se cítím především čechem.

Václav Král: Vám chci poděkovat za pravdivý a poučný článek se kterým naprosto souhlasím.Jsem Čech tak proč bych měl ohledně sčítání psát že jsem Róm. Díky za pozornost.

PS: Je mě 42 let a nemohu najít na Vysočině jeden rok práci.Hmotnou pomoc dostávám v hodnotě 3800 kč,manželka pracuje jako uklizečka a dostává 7000 kč.Zaplatíme 5500 kč nájemné a z dcerou všichni 3 osoby musíme vyžít celý měsíc.Manželka je " Romka".Takže není pravda že všichni Rómové dostávají 30 tisíc kč každý měsíc.

0 0
možnosti
VK

O jsem velice potěšen, že vás můj článek zaujal. Nicméně se obávám, že to vše není tak jednoduché, jak si myslíte. V posledním sčítání se k romské národnosti přihlásilo 13 tisíc Romu. Tedy o dva tisíce méně, nežli bylo těch, kdož se hlásí k národu rytířů Jedi.Znamená to tedy, že zbytek romského obyvatelstva se považuje za Čechy nebo Slováky. V pořádku, jsem ten poslední, kdo by chtěl Cikánum toto jejich přesvědčení upírat. Jenže problém je v tom, že pokud se jedná o kriminalitu a její zveřejňování, pak se Romové a pseudohumanisté mohou přetrhnout, jak všechny přesvědčují že se jedná o Čechy. Když ale poukážete na jejích neschopnost, či spíše neochotu přijmout standartní způsob života, tak v tom okamžiku jde češství stranou a všichni křičí " my jsme Romové, máme jinou kulturu a jiné tradice". Pane Šulo, existuje české přísloví, které řiká, že nelze sedět jedním zadkem na dvou židlích. A přesně to se týká Romů. Ne všech, ale těch, kteří si myslí, že se kolem ních musí chodit po špičkách a že oni mají práva ale né povinnosti.

4 0
možnosti
FV

Nepožaduje se to jen u cikánů, ale u všech, ovšem kdyby se to netýkalo hlavně jich, tak by se tomu zrovna oni tolik nebránili a naopak by to požadovali sami, aby tu negativní pověst svého etnika takto velmi snadno vyvrátili tvrdými daty ;-)

2 0
možnosti
LZ

Taky je to snad důležité proto, aby lidé věděli, jestli se mají zaměřit na snědé nebo bílé nebo černé, to snad dá rozum, ne?Vysoký černovlasý mladík s jizvou na tváři-ci mi to řekne? Ale když k tomu doplní původ, nebudu koukat po bílejch. V Americe taky konkretizují, jestli je to černoch, hispánec, číňan-jděte už s multikulti do pr

6 0
možnosti
MP

V dnešních zprávách je informace, že česká rodina v Anglii zneužila dávky za miliony. Podíval jsem se do článku a ono šlo o cikány. Tak to je ta česká rodina? Cikáni nám dělají ostudu i v cizině!!!!!!!!!

7 0
možnosti
MP

Každý občas každého státu má plné právo vědět, netvoří-li nějaká přistěhovalecká menšina vyšší kriminalitu. U nás jsou to cikáni, i ve Francii, v Německu jsou to Turci...

2 1
možnosti
Foto

L63u38b30o15š 35H71e11r77o

11. 11. 2013 16:53

Miroslav Petr buď nevíte co píšete a nebo účelově lžete.V Českých vězenských objektech je převážná část občanů bílé pleti..

0 0
možnosti
MD

Jako odkaz na v clanku uvedeny,  v jiste souvislosti zpochybnovany pojem statistika, bych si tedy jako v jedne pisnicce zanotoval "statistika veda je, ta ma cenne udaje..".

0 0
možnosti
Foto

Mohu se zeptat ve vší slušnosti, jak nade vší rozumnou pochybnost víte, že jste českého původu? Jak se to pozná? Mně maminka říkala, že mě určitě vyměnili v porodnici. Jinak že to není možné.

1 0
možnosti
JC

Mně tedy moc česky nepřipadá. Na Čecha je trochu moc plešatej.

0 0
možnosti
DG

O stejném metru v ČR? Kdy? Pro koho? Za co?

0 0
možnosti